13 februari 2013 door Mario Bierkens | Sales
Morgen is het Valentijn. De dag waarop je degene die je dierbaar zijn extra aandacht geeft. Ingegeven door de commercie, hoor ik je denken. En ik kan je geen ongelijk geven. Om oprechte aandacht te geven heb je immers aan één dag per jaar toch niet genoeg? Gezonde relaties moet je opbouwen en onderhouden, maar ook spannend houden. Het hele jaar door!
Toch helpt een geheugensteuntje als Valentijnsdag me om bewust even stil te staan bij hoe ik dat doe. Welke aandacht schenk ik naast de vanzelfsprekende momenten? Hoe vaak overtref ik eigenlijk verwachtingen? Wat kan ik nog verbeteren? En vooral hoe ga ik dat dan bereiken? Met als doel structureel te werken aan duurzame relaties.
In het bedrijfsleven werkt het niet anders. Oprechte aandacht aan klanten schenken gaat verder dan een eenmalige uitnodiging voor een relatie event. Benut daarom Valentijnsdag om bewust stil te staan hoe jullie in 2013 klantverwachtingen gaan overtreffen. Ter inspiratie vijf tips om de harten van jullie klanten sneller te doen slaan:
Valentijnsdag of Falentijnsdag?
Wil je eerst de Intenza aanpak ervaren voordat je een keuze maakt? Maak live kennis met Intenza tijdens onze Experience.
Meld je kosteloos aan