18 april 2013 door Mario Bierkens | Realisatiekracht
Bij een van mijn klanten (een staalbedrijf) waren lassers, ingenieurs en schilders iedere dag bezig om tonnen staal te verwerken en vervoersklaar te maken, zodat het verscheept kon worden naar delen over de hele wereld. Deze vakmensen gingen zichtbaar gebukt onder het harde werken en waren onvoldoende trots op de prestaties die zij leverden.
Om het trots-op gevoel te stimuleren besloot de directie om overal in het bedrijf grote schermen te hangen waarop de projecten te zien waren waar het product voor gebruikt werd. De beelden maakten inzichtelijk welke vakmensen een bijdrage leverden aan unieke bouwprojecten en tonnen staal werden ineens tastbare bruggen en gebouwen. Vanaf dat moment hing er in het bedrijf een positieve fibe en liepen de vakmensen met volle borst vooruit door de loodsen.
Benut daarom jouw medewerkers als ambassadeurs. Zet ze op je website, benut ze in je media-uitingen en advertenties en geniet van de extra energieboost die dat geeft. De kracht van trots is enorm!
Wil je eerst de Intenza aanpak ervaren voordat je een keuze maakt? Maak live kennis met Intenza tijdens onze Experience.
Meld je kosteloos aan